Thursday, January 4, 2007

MacBook och blogstrul (igen)!


Idag/igår är ju som sagt min 31a födlsedag så Lisa och jag slog till och la ut lite pengar på en laptop - en skinande vit och snabb MacBook. Hejdå PC - Välkommen Mac... eller kanske inte, ett av skälen till att det blev en Mac först nu är just att det numera går att dubbelboota dem med både Windows och OSX. Trevligt. ;)

Vi var också på Il Fuerno där vi åt och drack gott innan vi gick hem för att fortsätta testa vår nya vita bäbis...:)

En parentes i födlsedagslyckan var annars strulet med min blogger-användare som jag fått byta passord på två gånger och nu har den tydligen bytt namn också, från kroffe till min gamla email-adress från Umeå som inte alls låter så cool att jag ska nämna den här. Nåja, nu hoppas jag att allt är fixat så att jag kan fortsätta använda vår nya MacBook att blogga med...;)

No comments: