Thursday, December 14, 2006

Rygg-rehab...


Sitter hemma sen igår, sjukskriven, för att en gång för alla bli av med mina ryggbesvär jag dragits med sen två månader tillbaka. Har varit till naprapaten fyra gånger nu och nu sist kom vi fram till att jag måste vila _ordentligt_ d v s inte gå tillbaka till jobbet och tro att jag "kan ta det lungt" eftersom det inte fungerat de senaste tre veckorna.

Så igår var jag ute och sträckte på benen med en promenad till studion och idag blev det en tur på stan för lite julklappsshopping - "inte för tunga julklappar" dock, allt enligt rekommendation från naprapaten! :)

Och nu ikväll spelade jag och Lisa ut Okami på PS2an, med en total speltid på 53 timmar - Men oj, vilka 53 timmar! Okami är lätt årets bästa spel och det är en skam att det inte fått komma ut i Sverige ännu (spelade import från USA)...
Nu ska jag bara beta av Prince of Persia: Warrior Within som jag är nästan klar med och sen kanske fortsätta med Chaos Legion eller Killer7 .... eller Alone in the Dark 3 - nä föressten, det är för gammalt och kasst! :/

Är fortfarande nöjd med mitt Moog-köp men lite smolk i bägaren är att filtret vägrar gå upp i självoscillation, något den borde klara. Men å andra sidan låter den ju Moog, så jag har ju inte mycket att klaga på...

I helgen blir det besök på sista Dynamic-kvällen på Norrlands - Erik och Klikkboxing kommer spela live och det ser jag mycket fram emot. Uppsala's finest.

No comments: